Autor Wiadomość
Elvis_nie_zyje
PostWysłany: Śro 14:48, 20 Lut 2019

Gdzie i kiedy: Hotel Dzikowiec, Boguszów-Gorce, Góra Dzikowiec - niedziela 03.03.2019 r. godz. 9:00-14:00

Wpisowe: 5 zł
Organizator w tej cenie zorganizuje:
-materiały na ognisko
-kiełbasa dla uczestnika, chleb wraz z 0,5l wodą, ketchup
-taśmy dla oznaczenia drużyn
-nagroda dla zwycięzcy turnieju 1vs1
-wstęp dla uczestnika na turniej 1vs1
-fotografa

Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/381259092686897/?active_tab=about

----------------------------------------------------------------------------

SCENARIUSZE

1. DEATHMATCH

2 drużyny, góra dół i wybijanie siebie
Zasady:
Respy po 2 osoby, zakaz full auto, tylko semi, zakaz strzelania na araba, zakaz piro.

2. SCENARIUSZ GŁÓWNY

Wojsko NATO utknęło w budynku przed nacierającymi jednostkami wojsk rebeliantów.

ZASADY:
Wojska NATO
1. Cały mundur, obojętnie jaki kamuflaż.
2. Tylko ogień pojedyńczy
3. Tylko bronimy. Nie schodzimy na niższe poziomy budynków.
4. Brak respa. Dostałeś w piwnicy, idziesz na parter. Z parteru na 1 piętro, z 1 piętra na 2 piętro, z 2 na 3 piętro. na 3 piętrze po trafieniu umierasz.
5. Zakaz strzelania z okien na dwór.
6. Jeśli dostaniemy na piętrze i idziemy na wyższy, zaznaczamy się na liście przyszykowanej na każdym piętrze.
Ustawiamy się najpierw na parterze. Bronimy parteru do wybicia, ogłoszonego petardą. Następnie analogicznie 1 piętro, 2 piętro, 3 piętro.

Warunek zwycięstwa - utrzymanie obrony przez 2 godziny.
Warunek przegranej - śmierć wszystkich żołnierzy w ciągu 2 godzin.


REBELIANCI
1. Cywilny ubiór, dresy, turbany itd, zakaz kamizelek taktycznych.
2. Tylko ogień pojedyńczy
3. Tylko atakujemy. Po trafieniu idziemy na respa, czekamy na 2 osoby i atakujemy.
4. Respy 3 osobowe (może ulec zmianie). Dostajesz na 1 piętrze idziesz na respa, czekasz na 2 osoby i atakujesz 1 piętro.
Zakaz zejścia z 1 piętra na parter, czy też z 2 piętra na 1 itd. przed trafieniem.
5. Zakaz strzelania z dworu do środka.

Ustawiamy się na respie na dworze (wyznaczona strefa)
Atakujemy do wybicia wszystkich żołnierzy na parterze. Potem atakujemy 1 piętro, potem 2, potem 3. Zakaz wejścia na kolejne piętro, bez wybicia wszystkich na niższym.

Warunek zwycięstwa - wybicie wszystkich żołnierzy do 2 godzin
Warunek przegranej - niewybicie wszystkich żołnierzy do 2 godzin.

3. TURNIEJ 1vs1

ZASADY ELIMINACJI
Każdy uczestnik dostanie numer.
Numery zostaną wrzucone do hełmu, a następnie uczestnik wybrany z pomocą aplikacji, losuje swojego oponenta.
Wygrany przechodzi do fazy grupowej.

ZASADY FAZY GRUPOWEJ
Grupy są 4 osobowe (może ulec zmianie)
Każdy z każdym. Przechodzą 2 pierwsze osoby z grupy. (moze ulec zmianie)

ZASADY FAZY PUCHAROWEJ
Aplikacja wylosuje 2 numery, które zmierzą się ze sobą. Wygrany przechodzi dalej, aż do wybrania zwycięzcy.

Nagroda za 1 miejsce - upominek od organizatora, wartości min 60zł.

4. Możliwość przejścia toru przeszkód na czas. Po 3 strzelankach, zwycięzca dostanie mały wpływ na konto.

Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.03