|
Wysłany: Śro 14:48, 20 Lut 2019
|
Gdzie i kiedy: Hotel Dzikowiec, Boguszów-Gorce, Góra Dzikowiec - niedziela 03.03.2019 r. godz. 9:00-14:00
Wpisowe: 5 zł
Organizator w tej cenie zorganizuje:
-materiały na ognisko
-kiełbasa dla uczestnika, chleb wraz z 0,5l wodą, ketchup
-taśmy dla oznaczenia drużyn
-nagroda dla zwycięzcy turnieju 1vs1
-wstęp dla uczestnika na turniej 1vs1
-fotografa
Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/381259092686897/?active_tab=about
----------------------------------------------------------------------------
SCENARIUSZE
1. DEATHMATCH
2 drużyny, góra dół i wybijanie siebie
Zasady:
Respy po 2 osoby, zakaz full auto, tylko semi, zakaz strzelania na araba, zakaz piro.
2. SCENARIUSZ GŁÓWNY
Wojsko NATO utknęło w budynku przed nacierającymi jednostkami wojsk rebeliantów.
ZASADY:
Wojska NATO
1. Cały mundur, obojętnie jaki kamuflaż.
2. Tylko ogień pojedyńczy
3. Tylko bronimy. Nie schodzimy na niższe poziomy budynków.
4. Brak respa. Dostałeś w piwnicy, idziesz na parter. Z parteru na 1 piętro, z 1 piętra na 2 piętro, z 2 na 3 piętro. na 3 piętrze po trafieniu umierasz.
5. Zakaz strzelania z okien na dwór.
6. Jeśli dostaniemy na piętrze i idziemy na wyższy, zaznaczamy się na liście przyszykowanej na każdym piętrze.
Ustawiamy się najpierw na parterze. Bronimy parteru do wybicia, ogłoszonego petardą. Następnie analogicznie 1 piętro, 2 piętro, 3 piętro.
Warunek zwycięstwa - utrzymanie obrony przez 2 godziny.
Warunek przegranej - śmierć wszystkich żołnierzy w ciągu 2 godzin.
REBELIANCI
1. Cywilny ubiór, dresy, turbany itd, zakaz kamizelek taktycznych.
2. Tylko ogień pojedyńczy
3. Tylko atakujemy. Po trafieniu idziemy na respa, czekamy na 2 osoby i atakujemy.
4. Respy 3 osobowe (może ulec zmianie). Dostajesz na 1 piętrze idziesz na respa, czekasz na 2 osoby i atakujesz 1 piętro.
Zakaz zejścia z 1 piętra na parter, czy też z 2 piętra na 1 itd. przed trafieniem.
5. Zakaz strzelania z dworu do środka.
Ustawiamy się na respie na dworze (wyznaczona strefa)
Atakujemy do wybicia wszystkich żołnierzy na parterze. Potem atakujemy 1 piętro, potem 2, potem 3. Zakaz wejścia na kolejne piętro, bez wybicia wszystkich na niższym.
Warunek zwycięstwa - wybicie wszystkich żołnierzy do 2 godzin
Warunek przegranej - niewybicie wszystkich żołnierzy do 2 godzin.
3. TURNIEJ 1vs1
ZASADY ELIMINACJI
Każdy uczestnik dostanie numer.
Numery zostaną wrzucone do hełmu, a następnie uczestnik wybrany z pomocą aplikacji, losuje swojego oponenta.
Wygrany przechodzi do fazy grupowej.
ZASADY FAZY GRUPOWEJ
Grupy są 4 osobowe (może ulec zmianie)
Każdy z każdym. Przechodzą 2 pierwsze osoby z grupy. (moze ulec zmianie)
ZASADY FAZY PUCHAROWEJ
Aplikacja wylosuje 2 numery, które zmierzą się ze sobą. Wygrany przechodzi dalej, aż do wybrania zwycięzcy.
Nagroda za 1 miejsce - upominek od organizatora, wartości min 60zł.
4. Możliwość przejścia toru przeszkód na czas. Po 3 strzelankach, zwycięzca dostanie mały wpływ na konto. |
|